*Белешки:
* Макс 1000 W. моќност на моторот: Се користеше мерач на моќност за мерење на влезната моќност на моторот под макс. 54,6VDC напон и макс. прекинувачка струја. Барање за усогласеност: 1000W±50W. Податоци од TIRT тест, број на извештај: OTA1-202304763.
*22% макс. наклон: Скутерот, со вкупно оптоварување од 75kg±5kg и ниво на батерија од 70%±10%, се искачи на рампата од 10m со 15km/h од дното. Се движеше стабилно без застој или прекин на електричната енергија за време на тестот и излезе од рампата со брзина поголема од 6 км/ч. Податоци од TIRT тест, број на извештај: OTA1-202304763.
* Макс. 25 км/ч. брзина: на (25±5)°C и просечна брзина на ветерот од ≤3m/s, со вкупно оптоварување од 75kg±5kg и ниво на батерија од 70%±10%, скутерот забрзал во помошен простор за возење и одржувал Макс. брзина при достигнување на областа за тестирање. макс. брзината во областа за тестирање беше измерена со тахометар. макс. брзина: 25km/h±10%. Податоци од TIRT тест, број на извештај: OTA1-202304763.
* Површина на гумата широка 60 мм: Ширината на гумата беше измерена со дебеломер и измерената вредност не беше помала од дизајнерската вредност, што покажуваше дека барањето е исполнето. Ширината на гумата на Xiaomi Electric Scooter 4 Pro (втора генерација) е 60 mm, а ширината на гумата на Xiaomi Electric Scooter 4 е 54,1 mm. Податоците се тестирани од производителите.
*Пешачки режим: 6км/ч. Стандарден режим: 20 км/ч. Спортски режим: 25 км/ч. При (25±5)°C и просечна брзина на ветерот од ≤3m/s, со вкупно оптоварување од 75kg±5kg и ниво на батерија од 70%±10%, скутерот забрзал во помошна зона за возење и ја одржувал макс. брзина при достигнување на областа за тестирање. Макс. брзината во областа за тестирање беше измерена со тахометар или Bluetooth и контролна табла, соодветно. Податоците се тестирани од производителите.
*Опсег на патување 60 километри: Тестот започна откако скутерот беше целосно наполнет со помош на придружниот адаптер и показното светло на адаптерот стана зелено. Скутерот беше тестиран на (25±5)°C и просечна брзина на ветерот од ≤3m/s, со вкупно оптоварување од 75kg±5kg. Се возеше по рамен пат со просечна брзина од 15 км/ч додека значително не забави и не можеше да се движи. Податоци од TIRT тест, број на извештај: OTA1-202304763.
*Капацитет на батеријата 468 Wh: Вистинскиот капацитет на батеријата беше измерен на батериски пакет кој беше целосно наполнет во стандарден режим, како што е наведено во упатството, и оставено да отстои 1 час. Пакетот батерии потоа се одржуваше на нормална температура (25±5)°C и се испразни со струја од 0,5C додека не се достигне наведениот прекинен напон или не се активира заштитата на батеријата. Во тестот, капацитетот на батеријата беше 484,6 Wh по 2 циклуси на полнење и празнење на батеријата, при што Макс. капацитетот за празнење беше искористен како тестиран капацитет. Податоците се тестирани од производителите.
*Враќањето енергија може да се овозможи и постави во апликацијата Mi Home/Xiaomi Home.
* Ширина на рамката 1,5 мм: Ширината на рамката беше измерена со дебеломер и измерената вредност не беше помала од дизајнерската вредност, што означува дека барањето е исполнето. Измерената ширина на рамката беше 1,67 mm. Податоците се тестирани од производителите.
*500kg статичко оптоварување: Кога скутерот беше во мирување, товарот од 500kg беше нанесен на центарот на палубата, со простор за товарење од 100mm x 100mm. Статичкото оптоварување се одржуваше 5 минути. По тестот, компонентите на рамката беа проверени за видливи пукнатини, фрактури или деформации. Податоците се тестирани од производителите.